
Gerade hat Fenix Simulations ein weiteres Update für den A320 veröffentlicht. Der Hotfix adressiert neben Feintuning der Flugdynamik auch die Systeme und Sounds. Auf Discord und in der Fenix-App findet sich das unten stehende Changelog:
Hotfix AVAILABLE NOW. A sidenote, flaring should be more comfortable than the pre-hotfix version, as the reprofiled drag helps the aircraft with it’s energy state in the flare. Feedback welcomed.
[SYSTEM]
– Revised logic for ground spoiler retraction, ground spoilers now retract when thrust levers are at or above 20 degrees, facilitating safer post-bounce go-arounds.
– Tuned Autoland – Fixed engine idle EWD and associated signals for APPR IDLE segments
– Improved save reliability (this seems to still be dodgy, we’re working on it) – Added PLD support, phased lift dumping, to support partial spoiler extension in certain landing scenarios
– Refined APPR IDLE dynamic N1 calculation with additional variables
[FM]
– Added drag to Flap 2 and 3
– Fixed landing gear drag
[ART&SOUND]
– Removed blue highlights when mousing over items by default
– Fixed random errant turbulence sounds
– Fixed high pitched click every 4.5 seconds when AEVC is on
Removed blue highlights when mousing over items by default, thanks…
[…] Simulations ist weiter fleißig dabei Ihren A320 für den MSFS zu verbessern. Nach dem letzten Patch vom Wochenende ist gerade ein weitere Hotfix erschienen. Diesmal liegt der Fokus des Fix auf dem Verhalten des […]