Ihr liebt Flugsimulation.
Wir berichten darüber.

iniBuilds ist weiterhin fleißig bei der Produktpflege ihres A300 für X-Plane. So haben die Briten heute den Ur-Airbus auf Version 1.04 aktualisiert. Das Update bekommt ihr über euren Account, allerdings ist eine komplette Neuinstallation notwendig. Bitte seht uns nach, dass wir bei der Fülle der Fixes diese nicht einzeln ins deutsche Übersetzen.

Fixes

 

– Optimised SASL Plugin consumption that may lead to FPS increase for some users.
– Exterior sounds for both engine variants enhanced and improved
– Front landing gear doors timing  bug fixed
– GE Thrust Reverser cowl overlap fixed
– Various minor  model fixes
– Wing flex enhanced based on some users’ feedback
– Landing gear bogeys now tilt forward according to load on take-off and landing
– Lights in cargo area adjusted and cockpit spill fixed
– Fixed wrong switch assignment next to passenger door
– Forward cargo door lifts to a higher level
– Fixed during second flight, unable to edit cruise altitude in FMS 
– Fixed selecting transition, selects another SID 
– Fixed T/C and T/D arrows on FO display wrong placement compared to CPT 
– Fixed TCAS arrow indicator for descending/climbing pointing in wrong direction 
– Fixed incorrect transition being loaded when entering departure SID/transition 
– Fixed format error message showing when entering an altitude constraint 
– Fixed runways not showing up on arrival page after selecting initial runway 
– Fixed issue with fuel timing 
– Fixed FMS getting stuck in correct flight phases page (TO, APPR, DES pages)
– Fixed EFB TO calculator getting stuck on “Computing” 
– Fixed throttle stuck on full power/loss of control on go around 
– Fixed published restrictions missing on arrival STAR at KORD
– Fixed issue with C&D click spot in EFB 
– Fixed dome light works without battery power 
– Fixed pre-plan Better Pushback button
– Fixed VHF3 frequency range 
– Fixed issue with ND brightness on pop out
– Fixed IRS align mode blinking when set to off 
– Fixed braking control assignments not working 
– Fixed issue where ILS course knobs can be rotated to 360 and 000 
– Fixed issue where strobe lights stay on when switching form ON to AUTO/OFF 
– Fixed misplaced airspeed carrots on PW 
– Fixed various bugs with RTO mode 
– N1 now displayed when engine start switch goes to START A or START B 
– Fixed issue where hard altitude or speed limit could not be set in FMS 
– Fixed issues with TAT and SAT 
– Fixed issues with timing on fuel prediction page
– Fixed issue where all screens would go black after loading in departure and arrival airport and hitting RETURN on FMS.
– Fixed drawing problem on loading screen when X-Plane is in windowed mode
– Fixed TCAS BLV instead of BLW on TCAS VSI
– Fixed DSPY light turning on in FMS even when at top of F-PLN page
– Fixed fuel tank feed logic appearing incorrect with XFLOW valve open
– Fixed FMS bug with new DEST after a go around
– Fixed issue with incorrect altitude restrictions showing at KLAX
– Fixed issue when listening to ATIS using ASXP
– GPWS Callout timing bug fixed
– ADF/NDB knob bug fixed
– Fire Loop Test bug fixed
– Various SASL Crash bugs fixed
– Engines bug running after fuel negative bug fixed
– Negative fuel value bug fixed
– Landing light bug fixed 
– Hold after go around bug fixed
– Captain altimeter bug fixed
– VHF2 minor bug fixed
– Brake temperature along with manual braking fixed
– THR red and accel. altitude bug fixed
– ARC mode VOR bug fixed

Teile den Artikel:
Facebook
WhatsApp
Twitter
Reddit
Pinterest
Email
Abonnieren
Benachrichtige mich bei
guest

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments

Könnte dich auch interessieren:

Ende Dezember durften sich alle X-Plane 11 und 12 Piloten freuen! Die schon im September 2020 angekündigte Umsetzung des Flughafen Frankfurts (EDDF) wurde endlich vom Entwickler Aviotek über Orbxdirect veröffentlicht. Jetzt ist es soweit und die Umsetzung des größten Flughafen in Deutschland bekommt ein Update spendiet.
Am 2. Februar erscheint die nächste Ausgabe von Bert Groners FS MAGAZIN. Diesmal dreht sich alles um Hubschrauber, Segelfliegen, die Evolution von IVAO, Nachwuchspiloten und die Frage, wie man mehrere Simulatoren gleichzeitig benutzt.
Warum saß man früher in der 747 auf dem Jumpseat und warum fallen die Türen in der MD-11 im Flug nicht ab? Es sind mal wieder die weltbewegenden Fragen der Flugsimulation, welchen Rafi, Tommi und Julius auf den Grund gehen. Und diesmal mit Unterstützung - Cockpitlyrics ist in dieser Folge am Start und gemeinsam besprechen wir aktuelle Themen: Lohnt sich die SWS Dash 7? Und was steuert eigentlich den Autothrust in einer 747? Hört rein für den lyrischsten Austausch zu eurem Lieblingshobby!