Ihr liebt Flugsimulation.
Wir berichten darüber.

Ihr liebt Flugsimulation.
Wir berichten darüber.

PMDG hat das zweite Update für die 777-Reihe veröffentlicht. Dabei soll vor allem der instabile Pitch behoben werden, von dem nicht wenige User nach dem Release des Add-Ons berichtet haben. Das Update gibt es wie gewohnt über das PMDG Operations Center. 

Features:

PMDG 777 Full Product Line – 1.11.1183 – 12MAR21
================================================== =======
0009518: [General – Ground Operations] Ground Objects – Simulation Options Stairs selection wrong (hvanrensburg)
0009533: [General – Flight Model] Engine Failure and Rudder useage causes stagnated or decreasing speed on take off (emvaos)
0009536: [General – Flight Model] Aircraft experiences acceleration while on ground with AOA greater than 2.8 or ANU appx 5.2deg. (rsrandazzo)
0009579: [EFB – Performance and Computational] Copy FMC OAT may lead to OAT being 1°C less than actual OAT (emvaos)
0009567: [FMS – Setup/Options Pages] Aircraft Equipment Options – Max Ramp Weight Entry (emvaos)
0009578: [External Model – Geometry] 200ER RR Exhaust cone is not solid (jbrown)
0009360: [Systems – Flight Controls] FBW exhibits pitch instability when aircraft is hand-flown while speed-unstable or trim-balance-unstable. (emvaos)
0009355: [General – Flight Model] FBW pitch behavior unstable when hand-flying approaches. (emvaos)
0009572: [External Model – Geometry] 200ER GE N1 blades are clipping the inner compressor disk (jbrown)
0009565: [General – Unsure] 777-200ER Cabin Lighting texture issue (jbrown)
0009557: [General – Suggested/Missing Features] PVD should be available for landing operation, unlike 747 (rsrandazzo)
0009564: [General – Flight Model] 200ER : Max landing weight and Max Takeoff Weight Options in OPTIONS/EQUIPMENT (emvaos)
0009558: [Systems – Fuel] AUX fuel fails to transfer. (rsrandazzo)
0009549: [General – Flight Model] Ground Effect for 200LR/F and 300ER revisited (emvaos)
0009560: [Virtual Cockpit – Geometry/Textures] VC gap near the EFB area on both Captain and F/O sides (vscimone)
0009554: [Virtual Cockpit – Geometry/Textures] P3Dv4 Landing Light switches much darker than in previous release (vscimone)
0009555: [EFB – Performance and Computational] EFB Landig performance OAT error message when Anti Ice OFF is selected logic (emvaos)
0009544: [External Model – Geometry] P3Dv5 300ER small gaps at the fuselage at the Cargo hold (jbrown)
0009526: [External Model – Geometry] 300ER TailSkid see through texture and piston length (jbrown)
0009458: [External Model – Geometry] Engine Animation issues with engine shudown on air (jbrown)
0009548: [FMS – Setup/Options Pages] Captain/FO Sync Baro option does not sync the EFIS switch Position (abashkatov)
0009538: [Main Panel – Aural/Visual Warning Systems] Low speed buffet smoothing in turbulence (emvaos)
0009537: [AFDS – Thrust Modes] A/T thrust reduction rate during flare [30′ or below] (emvaos)
0009545: [EFB – Performance and Computational] EFB : Printout rounding provision for limit weights in OPT (emvaos)
0009513: [Virtual Cockpit – Geometry/Textures] Small VC gap at captains window, hook area (vscimone)
0009524: [Sounds – External] Specific engine sounds not playing (acholakian)
0009577: [Main Panel – ND] Deceleration markers for speed restricted waypoints should not be shown (emvaos)
0009494: [External Model – Liveries] Request: Add engine type to aircraft thumbnail (psterling)

Abonnieren
Benachrichtige mich bei
guest

0 Kommentare
Bewertung
Neuster Ältester
Inline Feedbacks
View all comments

Könnte dich auch interessieren:

Nach der allgemeinen Veröffentlichung des AI-Verkehrs vor einer Weile arbeitet das Team von BeyondATC nun an der nächsten großen Änderung des ATC-Tools. Dabei nehmen sie sich einer der häufigsten Kritiken an dem Tool an, welchem oft vorgeworfen wird, nur gescriptet zu funktionieren.
Mit etwas Trommelwirbel hat iniBuilds heute ein neues Development-Update zum A350 gepostet. Neben dem offiziellen Trailer wird auch das angepeilte Releasedatum vorgestellt. Neben A350-News enthält das Update auch Informationen zu den anderen iniBuilds-Produkten. Denn der A300 wurde auch auf einen neuen Versionsstand gehoben.
In einem ausführlichen, zweistündigen Podcast mit CaptainKenobi hat Robert Randazzo Einblicke in sein Unternehmen gegeben. Er erklärt dabei, warum die 737 eigentlich veraltet ist, was er eigentlich mit Boeing am Laufen hat und ob er auch über die Umsetzung eines Airbus nachdenkt. Lest hier die Zusammenfassung.