Ihr liebt Flugsimulation.
Wir berichten darüber.

PMDG hat das zweite Update für die 777-Reihe veröffentlicht. Dabei soll vor allem der instabile Pitch behoben werden, von dem nicht wenige User nach dem Release des Add-Ons berichtet haben. Das Update gibt es wie gewohnt über das PMDG Operations Center. 

Features:

PMDG 777 Full Product Line – 1.11.1183 – 12MAR21
================================================== =======
0009518: [General – Ground Operations] Ground Objects – Simulation Options Stairs selection wrong (hvanrensburg)
0009533: [General – Flight Model] Engine Failure and Rudder useage causes stagnated or decreasing speed on take off (emvaos)
0009536: [General – Flight Model] Aircraft experiences acceleration while on ground with AOA greater than 2.8 or ANU appx 5.2deg. (rsrandazzo)
0009579: [EFB – Performance and Computational] Copy FMC OAT may lead to OAT being 1°C less than actual OAT (emvaos)
0009567: [FMS – Setup/Options Pages] Aircraft Equipment Options – Max Ramp Weight Entry (emvaos)
0009578: [External Model – Geometry] 200ER RR Exhaust cone is not solid (jbrown)
0009360: [Systems – Flight Controls] FBW exhibits pitch instability when aircraft is hand-flown while speed-unstable or trim-balance-unstable. (emvaos)
0009355: [General – Flight Model] FBW pitch behavior unstable when hand-flying approaches. (emvaos)
0009572: [External Model – Geometry] 200ER GE N1 blades are clipping the inner compressor disk (jbrown)
0009565: [General – Unsure] 777-200ER Cabin Lighting texture issue (jbrown)
0009557: [General – Suggested/Missing Features] PVD should be available for landing operation, unlike 747 (rsrandazzo)
0009564: [General – Flight Model] 200ER : Max landing weight and Max Takeoff Weight Options in OPTIONS/EQUIPMENT (emvaos)
0009558: [Systems – Fuel] AUX fuel fails to transfer. (rsrandazzo)
0009549: [General – Flight Model] Ground Effect for 200LR/F and 300ER revisited (emvaos)
0009560: [Virtual Cockpit – Geometry/Textures] VC gap near the EFB area on both Captain and F/O sides (vscimone)
0009554: [Virtual Cockpit – Geometry/Textures] P3Dv4 Landing Light switches much darker than in previous release (vscimone)
0009555: [EFB – Performance and Computational] EFB Landig performance OAT error message when Anti Ice OFF is selected logic (emvaos)
0009544: [External Model – Geometry] P3Dv5 300ER small gaps at the fuselage at the Cargo hold (jbrown)
0009526: [External Model – Geometry] 300ER TailSkid see through texture and piston length (jbrown)
0009458: [External Model – Geometry] Engine Animation issues with engine shudown on air (jbrown)
0009548: [FMS – Setup/Options Pages] Captain/FO Sync Baro option does not sync the EFIS switch Position (abashkatov)
0009538: [Main Panel – Aural/Visual Warning Systems] Low speed buffet smoothing in turbulence (emvaos)
0009537: [AFDS – Thrust Modes] A/T thrust reduction rate during flare [30′ or below] (emvaos)
0009545: [EFB – Performance and Computational] EFB : Printout rounding provision for limit weights in OPT (emvaos)
0009513: [Virtual Cockpit – Geometry/Textures] Small VC gap at captains window, hook area (vscimone)
0009524: [Sounds – External] Specific engine sounds not playing (acholakian)
0009577: [Main Panel – ND] Deceleration markers for speed restricted waypoints should not be shown (emvaos)
0009494: [External Model – Liveries] Request: Add engine type to aircraft thumbnail (psterling)

Teile den Artikel:
Facebook
WhatsApp
Twitter
Reddit
Pinterest
Email
Abonnieren
Benachrichtige mich bei
guest

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments

Könnte dich auch interessieren:

Wie bei jedem World Update präsentiert Asobo auch diesmal wieder eine Local Legend. Der 7. in dieser Reihe stammt mal wieder von Carenado: Die Cessna C195 Businessliner ist gerade im Marketplace erschienen.
Die Welt vom Microsoft Flight Simulator wächst weiter. Soeben ist das 11. World Update erschienen: Wie angekündigt, finden sich jetzt in Kanada neue visuelle Verbesserungen, die es als kostenlosen Download im Marketplace gibt. Darunter vier Airports, mehrere Städte und vieles mehr.
Seit dem Release des MSFS wollte Sebastian Darrell die Business Mustang in den Simulator bringen. Grund dafür ist die Flight 1 FSX-Umsetzung des amerikanischen Business Jets, diese hat es dem Schweden angetan. Sebastian hat Wort gehalten und heute seine C510 Mustang für den MSFS veröffentlicht.