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Auch FlyJSim startete neben Toliss mit einem Patch für ihre beliebte Dash 8 ins neue Jahr. Das Update steht wie immer direkt über den Skunkcrafts Updater zum Download bereit.

Die DHC-8 (vom Hersteller „Dash 8“ genannt) war die erste der neuen Generation von leistungsstarken Turboprop-Maschinen, die in den 1980er-Jahren auf den Markt kamen. De Havilland Canada begann mit ihrer Entwicklung als Nachfolger für die viermotorige DHC-7 im Jahre 1980. Ihren Erstflug hatte die DHC-8 am 20. Juni 1983, ein Jahr später begann die Serienproduktion.

Das „Dash-8-Q400“-Programm wurde Ende 2018 für 300 Millionen US-Dollar an die kanadische Longview Aviation Capital verkauft. Am 17. Februar 2021 verkündete DHC, dass die Fertigung vorübergehend eingestellt werde. Als Grund wurde die Pandemie genannt.

Version 1.13 Date : January 3rd 2022
 
### SYSTEMS
– Fixed issue with Elapsed time not reseting.
– Fixed issue with Landing Altitude not selectable beyond 1000 ft or under zero ft.
– Fixed issue were transponder state was not being sent back to x-plane and caused 
issues for those on x-pilot. 
– Fixed issue with Radio audio still playing even if there were no power to the units.
– Updated autofeather functionality to take into account new information.
 
### JPAD
– Fixed crash when trying to type in text with JPAD mini keyboard. Also fixed character
capitalization when useing this keyboard as well.
– Baro Sync Option will no longer sync with the standby baro leaving it independent for
other uses.
 
### EFIS
– Made several cosmetic changes to the PFD elements to bring it closer to the real thing.
– Added option for single and dual flight director cue.
 
### ENGINES
– adjusted fuel flow rates
– changed ITT behavior on start and props up
 
### UNS
– Allow disabling multi-threaded texture uploader (should help on AMD cards).
– Allow accepting position and init data even when airport database is empty.
– Fix a bug that would cause VNAV v/s to flicker once after changing it.
– Fix fuel reserves tracking counting extra fuel.
– Fix crashes in case where Flight Guidance Computer had invalid course data.
– Make sure that DF legs get computed correctly after a crossfill receive.
– Prevent crashes when operating on stale LNAV tracking data.
– Allow gravel runways in the airport database filter.
– Fix top-of-descent marker displayed off the flight plan in some situations.
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