Ihr liebt Flugsimulation.
Wir berichten darüber.

Ihr liebt Flugsimulation.
Wir berichten darüber.

Die Arbeit ruht niemals, schließlich naht der Release der Stable Version: Die Beta von X-Plane 12 hat ein neues Update bekommen. Version 14 behebt wieder diverse Problemchen und Fehlerchen: Und außerdem hat Austin Meyer wieder die Hauptrolle in neuem YouTube-Content eingenommen – aber auch ein Cirrus Tutorial wartet in einem extra Video.

Beta 14

  • XPD-13432 – Fix for washed out forests.
  • XPD-13433 – Possible cloud type/coverage bug.
  • XPD-13423 – Crash cancelling landing clearance under some circumstances.
  • XPD-13388 – Create Multi-Texture Allocate API.
  • XPD-13387 – Allocation Arenas for VRAM based on lifetime.
  • XPD-13367 – Filing a flightplan airborne while already controlled clears most status, potentially making it impossible to continue.
  • XPD-13087 – Flickering of shadows starting after a few minutes when using real weather – frequency dependent on camera movement speed.
  • XPD-13085 – Taxiways on some airports blocked by underpass object.
  • XPD-12793 – Cloud transfer buffer is repeatedly re-allocated.
  • XPD-12783 – Some residential roads have no streetlights at all.
  • XPD-13435 – Improve SSAO on terrain at altitude.
  • XPD-13422 – Tone down color temperature changes.
  • XPD-13418 – Remove more outdated Aerosoft custom airports.
  • XPD-13413 – Library: legacy OBJ-based trees are now deprecated.
  • XPD-13412 – For airports with no defined flows, autogen’d flows should be created for low-vis conditions where not all runways have ILS.
  • XPD-13410 – Approach altitude steps are transmitting before checking terrain avoidance resulting in unnecessary calls.
  • XPD-13397 – From Bug Report: A330 Airbus Interior Objects not “hi res” in Plane Maker.
  • XPD-13343 – SDK DataRef “sim/flightmodel/position/true_psi” contains negative values.
  • XPD-13090 – Unable to rotate elevator from dataref.
  • XPD-12993 – Tree shadow visibility too short and without fade in.
  • XPD-12258 – B737: Crazy flap fairings motion when it’s used as AI.
  • XPD-13407 – Further tuning of the Cirrus SF50 yaw damper system.
  • XPD-13399 – Service Ceiling was too low and affecting cleared altitudes.
  • XPD-13400 – Readback of “Approach Cancelled” message showed a phrase expansion code.
  • XPD-13358 – Saitek Pro Throttle Quadrant image on Windows is of poor quality.

 

 

Abonnieren
Benachrichtige mich bei
guest

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments

Könnte dich auch interessieren:

Nick Cyganski hat sich über die Just Flight Website gemeldet und sein nächstes Projekt für den Microsoft Flight Simulator vorgestellt. Mit der Simulation der Beechcraft Starship bleibt der Entwickler damit nicht nur einem Hersteller treu, sondern nutzt die das Add-on mal wieder, um neue Systeme und Elemente der Luftfahrtgeschichte zu implementieren. So zum Beispiel ein System, das gebraucht wurde, als noch ohne GPS geflogen wurden.
Das nächste Flugzeug von A2A Simulations wird langsam konkreter. Mit der Aerostar will Scott Gentile den erste Accu-Sim Twin in den Microsoft Flight Simulator bringen. In einer neuen Meldung wird jetzt erklärt: Ende des Jahres könnte es so weit sein.
Es war fast schon verdächtig ruhig um PMDG und Robert Randazzo. Denn die große Frage stand im Raum, wann kommt die 777 für den Microsoft Flight Simulator. Jetzt hat der PMDG-Chef verkündet: Der Release-Termin steht. Und der Backup-Termin, auch.